Garantie

MAshop heeft een standaard garantie van 1 jaar op alle tassen vanaf de datum van aankoop.

Wat valt onder de garantie? Wat niet?

MAshop garandeert dat zijn producten beschermd zijn tegen defecten in materialen en vakmanschap. Tijden de garantie periode zullen wij je product herstellen of vervangen (wanneer het originele product niet meer verkrijgbaar is, krijg je een gelijkwaardige product).

Onze garantie is enkel geldig wanneer het product gebruikt is voor het daarvoor bestemde doel en onder normale omstandigheden.

De garantie dekt geen schade ten gevolge van ongelukken, misbruik, diefstal en/of verkeerd gebruik (zoals scheuren, sneden en/of gaten in de stof).

We dekken nooit schade veroorzaakt door derden tijdens transport (zoals vluchten en andere transportmiddelen).

Incidentele of gevolgschade, zoals schade aan of verlies van de inhoud van een tas, verlies van het gebruik van het product of soortgelijke kosten komen niet in aanmerking voor vergoeding onder deze garantie.

Belangrijke juridische mededeling:
De MAshop Garantie geeft je specifieke legale rechten. Deze hebben geen invloed op je statutaire rechten als aankoper van het defecte product.

Hoe werkt het in de praktijk?

Wanneer je MAshop product stuk is, gelieve deze dan terug te sturen naar MAshop adres (vergeet niet om een aankoopbewijs mee te sturen).

Houd er rekening mee dat de tas proper moet zijn voordat deze naar ons wordt verzonden. Helaas kunnen we tassen die vuil zijn niet (verder) verwerken en zullen deze terug naar de oorspronkelijke afzender worden geretourneerd. In dit geval is de oorspronkelijke afzender aansprakelijk voor alle verzendkosten.

Houd er rekening mee dat het 4 weken duurt voor je tas gerepareerd en teruggestuurd wordt.

Adres: Van Peltlaan 318

6533XW Nijmegen

info@mashop.nl