Verzending en Bezorging
Verzending en bezorging. Wanneer je bestelling compleet is, wordt de bestelling die je hebt geplaatst toegevoegd aan het gedeelte Mijn bestellingen op de pagina Mijn account. In dit gedeelte kunt u de status van uw bestelling op elk moment volgen. Mocht je tijdens de bestelling problemen ondervinden, dan kun je contact met ons opnemen via het e-mailadres info@mashop.nl.
– U kunt uw bestelling alleen annuleren door ons te informeren via info@mashop.nl voordat het product bij Cargo wordt afgeleverd.
– Alle producten in de MAshop worden verzonden vanuit ons eigen
magazijn. Uw bestellingen worden op de snelste manier voorbereid en bij
de Corries bedrijf afgeleverd. Hoewel we proberen hun bestellingen op
dezelfde dag bij de vracht af te leveren, varieert ons
ordervoorbereidingsproces vanwege pandemische omstandigheden tussen 1-3
werkdagen. Bestellingen die op zaterdag, zondag en feestdagen worden
ontvangen, worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt en bij de
bezorger afgeleverd.
– De door u bestelde producten worden op de snelste en meest betrouwbare
manier bij u afgeleverd met de zekerheid van post.nl, dhl of dpd.
– Door een e-mail te sturen naar het e-mailadres dat in het systeem is geregistreerd bij verzending van de producten.
– Wij innen niet de douanekosten die bij buitenlandse bestellingen
ontstaan. Houd er rekening mee dat u moet betalen wanneer uw bestelling
in uw land aankomt.
– Bezorg bedrijf is verantwoordelijk voor schade die kan ontstaan
tijdens transport. Om deze reden vragen we u vriendelijk om het pakket
met de bezorger te openen wanneer uw bestelling u bereikt en ervoor te
zorgen dat de producten binnenin niet beschadigd zijn. In geval van
schade aan het product, kunt u de bezorger vragen om een rapport bij te
houden en het product niet te ontvangen. In dat geval verzoeken wij u
vriendelijk om ons zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen via ons
e-mailadres info@mashop.nl.